Спеціальність: Маркетинг
Місто: Київ
Університет: Київський національний університет імені Тараса Шевченка (КНУ)
Освітня програма дозволяє створити спеціалістів високого рівня, які мають достатньо знань та навичок для розв’язання економічних проблем підприємницької діяльності. Фахівці можуть ідентифікувати проблеми бізнесу, володіють сучасними інструментами для розв’язання проблем, розуміються на коротко- та довгострокових стратегіях діяльності тощо. Випускники є затребуваними спеціалістами в будь-якій компанії, незалежно від типу та сфери діяльності. Фахівці можуть працювати, до прикладу, у фінансових установах, у якості аудиторів, як спеціалісти з і зв’язків з громадськістю тощо.
Факультет | Маркетинг |
Наявність предметів вільного вибору | ✘ |
Кількість таких предметів | |
Спосіб обрання |
Наявність програм міжнародного обміну | ✘ |
Доступні можливості | Переглянути можливості |
Скільки разів студенти/ки мають пройти практику? | 0 |
На якому курсі? | |
Як довго вона має бути? |
Кількість викладачів/ок-практиків на кафедрі | |
Загальна кількість викладачів/ок |
Здобувши освіту, вас чекає робота переважно за комп’ютером у будь-якій компанії, незалежно від типу та сфери діяльності. Наприклад, у фін-та держустановах. До того ж, існує сектор працевлаштування КНУ імені Т. Шевченка, де публікують цікаві вакансії та стажування. Серед позитивних відгуків студентів/ок про спеціальність “Маркетинг” у цьому університеті вирішення реальних кейсів, проведення екскурсій до компаній, інтересніта корисні лекції.Проте, є і негативні,з якими можна ознайомитись трохи нижче.