Спеціальність: Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії
Місто: Харків
Університет: Харківський національний університет ім. Каразіна (ХНУ)
До підготовки фахівців за освітньою програмою «Міжнародні відносини та регіональні студії» залучено широкий спектр викладачів з різних кафедр та факультетів університету. Це як професори та доценти факультету міжнародних економічних відносин та туристичного бізнесу, так і висококваліфіковані викладачі з економічного, історичного, географічного, філософського, соціологічного, психологічного, юридичного та інших факультетів.
Факультет | Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії |
Наявність предметів вільного вибору | ✓ |
Кількість таких предметів | 10 |
Спосіб обрання |
Наявність програм міжнародного обміну | ✓ |
Доступні можливості | Переглянути можливості |
Скільки разів студенти/ки мають пройти практику? | 44198 |
На якому курсі? | 2,3,4 |
Як довго вона має бути? | 3 тижні, (6 тижнів,7 семес тр, без відриву від навчання) |
Кількість викладачів/ок-практиків на кафедрі | |
Загальна кількість викладачів/ок | 71 |
Здобувши освіту, вас чекає робота переважно за комп’ютером у будь-якій компанії, незалежно від типу та сфери діяльності. Наприклад, у фін-та держустановах. До того ж, існує сектор працевлаштування КНУ імені Т. Шевченка, де публікують цікаві вакансії та стажування. Серед позитивних відгуків студентів/ок про спеціальність “Маркетинг” у цьому університеті вирішення реальних кейсів, проведення екскурсій до компаній, інтересніта корисні лекції.Проте, є і негативні,з якими можна ознайомитись трохи нижче.