Спеціальність: Філологія
Місто: Київ
Університет: Київський національний лінгвістичний університет (КНЛУ)
Підготовка передбачає набуття студентами мовних, лінгвокраїнознавчих, культурологічних знань, необхідних для здійснення комунікації і перекладу з широкого спектра питань, а також формування системи мовленнєвих умінь з говоріння, читання, письма та аудіювання, перекладацьких навичок та знань теорії перекладу, вмінь двостороннього усного і письмового перекладів, опанування сучасних інформаційно-комунікативних технологій та професійних навичок роботи із сучасними технологіями.
Факультет | Філологія (германські мови і літератури, переклад включно, перша- нідерландська) |
Наявність предметів вільного вибору | ✘ |
Кількість таких предметів | |
Спосіб обрання |
Наявність програм міжнародного обміну | ✓ |
Доступні можливості | Переглянути можливості |
Скільки разів студенти/ки мають пройти практику? | 2 |
На якому курсі? | 4,6 |
Як довго вона має бути? | 4-5 тижнів |
Кількість викладачів/ок-практиків на кафедрі | 20 |
Загальна кількість викладачів/ок | 25 |
Здобувши освіту, вас чекає робота переважно за комп’ютером у будь-якій компанії, незалежно від типу та сфери діяльності. Наприклад, у фін-та держустановах. До того ж, існує сектор працевлаштування КНУ імені Т. Шевченка, де публікують цікаві вакансії та стажування. Серед позитивних відгуків студентів/ок про спеціальність “Маркетинг” у цьому університеті вирішення реальних кейсів, проведення екскурсій до компаній, інтересніта корисні лекції.Проте, є і негативні,з якими можна озна йомитись трохи нижче.