Спеціальність: Економіка
Місто: Київ
Університет: Київський національний університет імені Тараса Шевченка (КНУ)
Освітня програма спрямована на фундаментальну підготовку економістів широкого профілю в галузі економіки та бізнесу. Основними компетенціями є: організація планово-економічної та маркетингової діяльності бізнес-одиниць; систематизація та групування первинної інформації для розробки усіх видів планів; аналіз фінансової звітності та ефективності діяльності підприємства і його підрозділів; обґрунтування доцільності управлінських рішень по впровадженню нововведень; проектний аналіз, оцінка ефективності реалізації інвестиційних проектів; планування та складання кошторису витрат по підрозділах, видах діяльності; оцінка вартості бізнесу та окремих активів, верифікація результатів оцінки, здійсненої за замовленням тощо.
Факультет | Економіка бізнесу |
Наявність предметів вільного вибору | ✓ |
Кількість таких предметів | 3 предмети, 2 напрямки спеціал |
Спосіб обрання | Індивідуально |
Наявність програм міжнародного обміну | ✓ |
Доступні можливості | Переглянути можливості |
Скільки разів студенти/ки мають пройти практику? | 1 |
На якому курсі? | 4 |
Як довго вона має бути? | 8 тижнів |
Кількість викладачів/ок-практиків на кафедрі | Мінімум 7/20 |
Загальна кількість викладачів/ок | 20 |
Здобувши освіту, вас чекає робота переважно за комп’ютером у будь-якій компанії, незалежно від типу та сфери діяльності. Наприклад, у фін-та держустановах. До того ж, існує сектор працевлаштування КНУ імені Т. Шевченка, де публікують цікаві вакансії та стажування. Серед позитивних відгуків студентів/ок про спеціальність “Маркетинг” у цьому університеті вирішення реальних кейсів, проведення екскурсій до компаній, інтересніта корисні лекції.Проте, є і негативні,з якими можна ознайомитись трохи нижче.