Маркетинг

Спеціальність: Маркетинг

Місто: Київ

Університет: Київський національний університет імені Тараса Шевченка (КНУ)

Короткий огляд


Освітня програма дозволяє створити спеціалістів високого рівня, які мають достатньо знань та навичок для розв’язання економічних проблем підприємницької діяльності. Фахівці можуть ідентифікувати проблеми бізнесу, володіють сучасними інструментами для розв’язання проблем, розуміються на коротко- та довгострокових стратегіях діяльності тощо. Випускники є затребуваними спеціалістами в будь-якій компанії, незалежно від типу та сфери діяльності. Фахівці можуть працювати, до прикладу, у фінансових установах, у якості аудиторів, як спеціалісти зі зв’язків з громадськістю тощо.

Загальна Інформація

ФакультетМаркетинг

Предмети вільного вибору

Наявність предметів вільного вибору
Кількість таких предметів
Спосіб обрання

Міжнародний обмін

Наявність програм міжнародного обміну
Доступні можливостіПереглянути можливості

Практика

Скільки разів студенти/ки мають пройти практику?0
На якому курсі?
Як довго вона має бути?

Викладачі

Кількість викладачів/ок-практиків на кафедрі
Загальна кількість викладачів/ок

Причини вибору та якість навчання

Практика та кар‘єра

Академічна мобільність