1. Більшість викладачів працюють у тих сферах, про які розказують. Тому слухати їх лекції цікаво. Вони рідко подають "сухий" теоретичний матеріал.
4. Теорії за нашою спеціальністю не багато, тому більше практики, більше креативних завдань. Розглядаємо питання на конкретних прикладах. Робимо власні проєкти (це часто мінус, бо організовано хаотично і за семестр на кожен предмет просять придумати по проєкту, а не це просто не вистачає часу, сил і бажання, тому більшість робить абияк, щоб було)
5. Сучасні технології є, і на деяких предметах ми ними користувались. Але якщо честно то цього замало. Перед вступом в ліцеї в мене було більше технологічних можливостей, ніж в одному з найпрестижніших внз країни
8. Особисто в мене досвідів "підкупу" викладачів не було і за своїми одногрупниками я такого не помічала. Все залежить від активності частіше за все, адже в нас більш творча спеціальність, тому активність і старання вирішують все.. 7. Технології в корпусі є, але це буквально декілька аудиторій. І зовсім рідко розподіл по розкладу дозволяє перебувати в тих аудиторіях
13. Хотілось би більше реальних знань, щоб відчувалось ніби нас там навчились чогось. Бо те, що це нова спеціальність і вона формується поступово предмети не структуровані, матеріал і практичні завдання теж. Вони часто розмито сформульовані. Практичних знань також не вистачає, бо не дають повного розуміння процесу "продюсування", часто головним продуктом предмету був "проєкт", який не пояснювали як правильно втілювати в життя, тому кожен робив так, як виходило. не завжди обізнаність у специфіці оп. Конспекти від руки та за зубрю ванні напам‘ять. Деякі просили обов‘язково конспектувати. Я вважаю це непрааильним.