Спеціальність: Менеджмент
Місто: Київ
Університет: Київський національний університет імені Тараса Шевченка (КНУ)
Навчальна програма формує професійні знання та навички у сфері менеджменту, які допоможуть здійснювати спеціалізовану, аналітичну та дослідницьку роботу у організаціях. Фахівці отримають навички з рекламної діяльності, антикризового управління, фінансового менеджменту, маркетингових досліджень тощо. Особливості програми полягають у вивченні «зелених» типів економіки, трудового права, вищої математики тощо. Окрім цього здійснюється практичне стажування у закладах різних типів власності та за кордоном. Випускники зможуть працювати на різних рівнях професій – від помічників до керівників відділу та інше. Програма передбачає отримання навичок з ведення бізнесу та міжнародних бізнес-тенденцій, у результаті чого можна буде працевлаштуватись за кордоном.
Факультет | Менеджмент |
Наявність предметів вільного вибору | ✘ |
Кількість таких предметів | |
Спосіб обрання |
Наявність програм міжнародного обміну | ✘ |
Доступні можливості | Переглянути можливості |
Скільки разів студенти/ки мають пройти практику? | 0 |
На якому курсі? | |
Як довго вона має бути? |
К ількість викладачів/ок-практиків на кафедрі | |
Загальна кількість викладачів/ок |
Здобувши освіту, вас чекає робота переважно за комп’ютером у будь-якій компанії, незалежно від типу та сфери діяльності. Наприклад, у фін-та держустановах. До того ж, існує сектор працевлаштування КНУ імені Т. Шевченка, де публікують цікаві вакансії та стажування. Серед позитивних відгуків студентів/ок про спеціальність “Маркетинг” у цьому університеті вирішення реальних кейсів, проведення екскурсій до компаній, інтересніта корисні лекції.Проте, є і негативні,з якими можна ознайомитись трохи нижче.