Спеціальність: Економіка
Місто: Київ
Університет: Київський національний університет імені Тараса Шевченка (КНУ)
Спеціальність формує професійні навички та вміння у питаннях ведення міжнародної економічної діяльності, допомагає здобути знання, які складаються з сучасних механізмів впровадження економічної політики. У процесі вивчається прикладна інформатика, моделювання, мікро- та макроекономіка, маркетинг, менеджмент тощо. Особливість програми – у додаткових дисциплінах на вибір студентів. Так, до прикладу, можна обрати кластери з питань міжнародної торгівлі, інвестиційної діяльності, поведінкової психології та ведення електронної комерції. Випускники зможуть обіймати посади у компаніях різного рівня власності – від державних, до приватних та міжнародних. Також фахівці будуть затребуваними не тільки на практичних ланках діяльності, а й безпосередньо у наукових установах для проведення економічних досліджень.
Факультет | Міжнародна економіка |
Наявність предметів вільного вибору | ✘ |
Кількість таких предметів | |
Спосіб обрання |
Наявність програм міжнародного обміну | ✘ |
Доступні можливості | Переглянути можливості |
Скільки разів студенти/ки мають пройти практику? | 0 |
На якому курсі? | |
Як довго вона має бути? |
Кількість викладачів/ок-практиків на кафедрі | |
Загальна кількість викладачів/ок |
Здобувши освіту, вас чекає робота переважно за комп’ютером у будь-якій компанії, незалежно від типу та сфери діяльності. Наприклад, у фін-та держустановах. До того ж, існує сектор працевлаштування КНУ імені Т. Шевченка, де публікують цікаві вакансії та стажування. Серед позитивних відгуків студентів/ок про спеціальність “Маркетинг” у цьому університеті вирішення реальних кейсів, проведення екскурсій до компаній, інтересніта корисні лекції.Проте, є і негативні,з якими можна ознайомитись трохи нижче.