Спеціальність: Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії
Місто: Київ
Університет: Київський національний університет імені Тараса Шевченка (КНУ)
Головною метою підготовки фахівців за освітньою програмою «Міжнародні комунікації» є отримання студентами фундаментальних знань, умінь і навичок для успішного виконання професійних обов’язків у сфері міжнародних відносин з акцентом на розвитку компетентностей, необхідних для аналітичної і дипломатичної роботи та здійснення ефективної комунікації на міжнародному, регіональному та національному рівнях. Фундаментом підготовки у сфері МК є вивчення декількох іноземних мов і володіння ґрунтовними знаннями сфери міжнародних відносин, включаючи основи міжнародного права, міжнародної економіки і бізнесу. Фахівці за освітньою програмою «Міжнародні комунікації» здатні розробляти і впроваджувати ефективні комунікативні стратегії на корпоративному, національному та міжнародному рівнях, використовуючи сучасні інформаційно-комунікаційній технології та інструментарій інформаційно-аналітичної роботи.
Факультет | Міжнародні комунікації |
Наявність предметів вільного вибору | ✓ |
Кількість таких предметів | 10 + вибір спеціалізації з 3 п |
Спосіб обрання |
Наявність програм міжнародного обміну | ✓ |
Доступні можливості | Переглянути можливості |
Скільки разів студенти/ки мають пройти практику? | 0 |
На якому курсі? | N/A |
Як довго вона має бути? | N/A |
Кількість викладачів/ок-практиків на кафедрі | N/A |
Загальна кількість викладачів/ок | 15+ |
Здобувши освіту, вас чекає робота переважно за комп’ютером у будь-якій компанії, незалежно від типу та сфери діяльності. Наприклад, у фін-та держустановах. До того ж, існує сектор працевлаштування КНУ імені Т. Шевченка, де публікують цікаві вакансії та стажування. Серед позитивних відгуків студентів/ок про спеціальність “Маркетинг” у цьому університеті вирішення реальних кейсів, провед ення екскурсій до компаній, інтересніта корисні лекції.Проте, є і негативні,з якими можна ознайомитись трохи нижче.