Спеціальність: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Місто: Київ
Університет: Київський національний університет імені Тараса Шевченка (КНУ)
Навчальна програма формує професійні навички, які допоможуть у організації та управлінні компанією, біржовій діяльності. Фахівці вивчають сучасні економічні теорії, макро- та мікроекономіку, фінанси та страхування, інвестування. Програма спрямована й на отримання знань з ведення стартапу, виведення бізнесу з тіні та діагностики підприємства. Випускники будуть затребуваними у органах державного управління, зможуть працювати як на українські, так і на міжнародні ком панії на різних ланках та професіях, а також зможуть розпочати власну підприємницьку діяльність.
Факультет | Підприємництво та біржова діяльність |
Наявність предметів вільного вибору | ✘ |
Кількість таких предметів | |
Спосіб обрання |
Наявність програм міжнародного обміну | ✘ |
Доступні можливості | Переглянути можливості |
Скільки разів студенти/ки мають пройти практику? | 0 |
На якому курсі? | |
Як довго вона має бути? |
Кількість викладачів/ок-практиків на кафедрі | |
Загальна кількість викладачів/ок |
Здобувши освіту, вас чекає робота переважно за комп’ютером у будь-якій компанії, незалежно від типу та сфери діяльності. Наприклад, у фін-та держустановах. До того ж, існує сектор працевлаштування КНУ імені Т. Шевченка, де публікують цікаві вакансії та стажування. Серед позитивних відгуків студентів/ок про спеціальність “Маркетинг” у цьому університеті вирішення реальних кейсів, проведення екскурсій до компаній, інтересніта корисні лекції.Проте, є і негативні,з якими можна ознайомитись трохи нижче.