Спеціальність: Маркетинг
Місто: Київ
Університет: Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут" (НТУУ КПІ)
Підготовка бакалаврів маркетингу, здатних вирішувати складні спеціалізовані аналітичні задачі та практичні проблеми у сфері маркетингової діяльності, що передбачає застосування сучасних аналітичних, економічних та управлінських теорій та методів, і характеризується комплексністю та невизначеністю умов
Факультет | Бізнес-аналітика |
Наявність предметів вільного вибору | ✓ |
Кількість таких предметів | 6 |
Спосіб обрання | Індивідуально |
Наявність програм міжнародного обміну | ✓ |
Доступні можливості | Переглянути можливості |
Скільки разів студенти/ки мають пройти практику? | 1 |
На якому курсі? | 4 |
Як довго вона має бути? | N/A |
Кількість викладачів/ок-практиків на кафедрі | N/A |
Загальна кількість викладачів/ок | 15 |
Здобувши освіту, вас чекає робота переважно за комп’ютером у будь-якій компанії, незалежно від типу та сфери діяльності. Наприклад, у фін-та держустановах. До того ж, існує сектор працевлаштування КНУ імені Т. Шевченка, де публікують цікаві вакансії та стажування. Серед позитивних відгуків студентів/ок про спеціальність “Маркетинг” у цьому університеті вирішення реальних кейсів, проведення екскурсій до компаній, інтересніта корисні лекції.Проте, є і негативні,з якими можна ознайомитись трохи нижче.