Маркетинг

Спеціальність: Маркетинг

Місто: Київ

Університет: Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут" (НТУУ КПІ)

Короткий огляд


Особливість підготовки бакалаврів на кафедрі полягає в залученні студентів до співпраці з бізнесом, а саме- окрім таких всесвітньовідомих форм підготовки, як, наприклад, кейс-завдання, студенти кафедри з першого курсу починають виконувати завдання по реальних підприємствах України, що надає їм досвід поєднання як теоретичних знань, так і практичних навичок із самого початку навчання. Інша важлива складова - окрім традиційно сильної економічної підготовки, кафедрою задіяно науково-технічний потенціал КПІ ім. Ігоря Сікорського, що робить унікальними випускників кафедри для промислового ринку.

Загальна Інформація

ФакультетПромисловий маркетинг

Предмети вільного вибору

Наявність предметів вільного вибору
Кількість таких предметів3-4
Спосіб обранняІндивідуально

Міжнародний обмін

Наявність програм міжнародного обміну
Доступні можливостіПереглянути можливості

Практика

Скільки разів студенти/ки мають пройти практику?1
На якому курсі?4
Як довго вона має бути?N/A

Викладачі

Кількість викладачів/ок-практиків на кафедріN/A
Загальна кількість викладачів/ок19

Причини вибору та якість навчання

Практика та кар‘єра

Академічна мобільність