Спеціальність: Маркетинг
Місто: Київ
Університет: Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут" (НТУУ КПІ)
Особливість підготовки бакалаврів на кафедрі полягає в залученні студентів до співпраці з бізнесом, а саме- окрім таких всесвітньовідомих форм підготовки, як, наприклад, кейс-завдання, студенти кафедри з першого курсу починають виконувати завдання по реальних підприємствах України, що надає їм досвід поєднання як теоретичних знань, так і практичних навичок із самого початку навчання. Інша важлива складова - окрім традиційно сильної економічної підготовки, кафедрою задіяно науково-технічний потенціал КПІ ім. Ігоря Сікорського, що робить унікальними випускників кафедри для промислового ринку.
Факультет | Промисловий маркетинг |
Наявність предметів вільного вибору | ✓ |
Кількість таких предметів | 3-4 |
Спосіб обрання | Індивідуально |
Наявність програм міжнародного обміну | ✓ |
Доступні можливості | Переглянути можливості |
Скільки разів студенти/ки мають пройти практику? | 1 |
На якому курсі? | 4 |
Як довго вона має бути? | N/A |
Кількість викладачів/ок-практиків на кафедрі | N/A |
Загальна кількість викладачів/ок | 19 |
Здобувши освіту, вас чекає робота переважно за комп’ютером у будь-якій компанії, незалежно від типу та сфери діяльності. Наприклад, у фін-та держустановах. До того ж, існує сектор працевлаштування КНУ імені Т. Шевченка, де публікують цікаві вакансії та стажування. Серед позитивних відгуків студентів/ок про спеціальність “Маркетинг” у цьому університеті вирішення реальних кейсів, проведення екскурсій до компаній, інтересніта корисні лекції.Проте, є і негативні,з якими можна ознайомитись трохи нижче.