Спеціальність: Соціологія
Місто: Київ
Університет: Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут" (НТУУ КПІ)
Освітня програма готує спеціалістів, які розуміються на соціологічних теоріях та методах виміру – дослідженнях, зборі та аналізі інформації тощо. Активно вивчаються комп’ютерні програми для обробки даних. Програма навчального закладу вирізняється серед інших своїм спрямуванням. Особливий акцент на факультеті соціології роблять на врегулюванні конфліктів, які виникають між людьми та різними ланками суспільства. У результаті можна дізнатись основні шляхи їх виникнення, можливості попередження та способи вирішення за допомогою медіа-систем. Випускники зможуть обіймати будь-яку з посад у аналітичних центрах, а також будуть затребуваними у державних та приватних компаніях на посадах, що торкаються створення сприятливої атмосфери у колективі.
Факультет | Соціологія |
Наявність предметів вільного вибору | ✘ |
Кількість таких предметів | |
Спосіб обрання |
Наявність програм міжнародного обміну | ✘ |
Доступні можливості | Переглянути можливості |
Скільки разів студенти/ки мають пройти практику? | 0 |
На якому курсі? | |
Як довго вона має бути? |
Кількість викладачів/ок-практиків на кафедрі | |
Загальна кількість викладачів/ок |
Здобувши освіту, вас чекає робота переважно за комп’ютером у будь-якій компанії, незалежно від типу та сфери діяльності. Наприклад, у фін-та держустановах. До того ж, існує сектор працевлаштування КНУ імені Т. Шевченка, де публікують цікаві вакансії та стажування. Серед позитивних відгуків студентів/ок про спеціальність “Маркетинг” у цьому університеті вирішення реальних кейсів, проведення екскурсій до компаній, інтересніта корисні лекції.Проте, є і негативні,з якими можна ознайомитись трохи нижче.