Маркетинг

Спеціальність: Маркетинг

Місто: Київ

Університет: Національний авіаційний університет (НАУ)

Короткий огляд


Освітньо-професійна, базується на загальновідомих наукових результатах із врахуванням сучасного стану економіки та бізнес-аналітики, поширення та розвитку інформаційних технологій і мережі Інтернет, враховуючи гнучкість та змінність, що притаманні методикам та інструментам електронного маркетингу, орієнтує на актуальні спеціалізації, у рамках яких можлива подальша професійна та наукова кар’єра в області електронного маркетингу, маркетингу, реклами, підприємництва, фінансів, менеджменту. Формування у фахівців здатності використання мережі Інтернет для просування підприємства.

Загальна Інформація

ФакультетЕлектронний Маркетинг

Предмети вільного вибору

Наявність предметів вільного вибору
Кількість таких предметів2
Спосіб обранняІндивідуально

Міжнародний обмін

Наявність програм міжнародного обміну
Доступні можливостіПереглянути можливості

Практика

Скільки разів студенти/ки мають пройти практику?3
На якому курсі?2,3,4
Як довго вона має бути?1 місяць

Викладачі

Кількість викладачів/ок-практиків на кафедрі-
Загальна кількість викладачів/ок18

Причини вибору та якість навчання

Практика та кар‘єра

Академічна мобільність