Спеціальність: Маркетинг
Місто: Київ
Університет: Національний авіаційний університет (НАУ)
Освітньо-професійна, базується на загальновідомих наукових результатах із врахуванням сучасного стану економіки та бізнес-аналітики, поширення та розвитку інформаційних технологій і мережі Інтернет, враховуючи гнучкість та змінність, що притаманні методикам та інструментам електронного маркетингу, орієнтує на актуальні спеціалізації, у рамках яких можлива подальша професійна та наукова кар’єра в області електронного маркетингу, маркетингу, реклами, підприємництва, фінансів, менеджменту. Формування у фахівців здатності використання мережі Інтернет для просування підприємства.
Факультет | Електронний Маркетинг |
Наявність предметів вільного вибору | ✓ |
Кількість таких предметів | 2 |
Спосіб обрання | Індивідуально |
Наявність програм міжнародного обміну | ✘ |
Доступні можливості | Переглянути можливості |
Скільки разів студенти/ки мають пройти практику? | 3 |
На якому курсі? | 2,3,4 |
Як довго вона має бути? | 1 місяць |
Кількість викладачів/ок-практиків на кафедрі | - |
Загальна кількість викладачів/ок | 18 |
Здобувши освіту, вас чекає робота переважно за комп’ютером у будь-якій компанії, незалежно від типу та сфери діяльності. Наприклад, у фін-та держустановах. До того ж, існує сектор працевлаштування КНУ імені Т. Шевченка, де публікують цікаві вакансії та стажування. Серед позитивних відгуків студентів/ок про спеціальність “Маркетинг” у цьому університеті вирішення реальних кейсів, проведе ння екскурсій до компаній, інтересніта корисні лекції.Проте, є і негативні,з якими можна ознайомитись трохи нижче.