Книжкова база, а саме методичні вказівки до виконання завдань, не просто застарілі, вони перекладені з російської мови і через це містять велику кількість помилок, що в результаті призводить до втрати сенсу написаного. Педагог на це ніяк не реагує, а на просьби пояснити написане він реагує навіть дещо агресивно. До лекцій взагалі немає ніякого оформленого теоретичного матеріалу, лише презентації, і ті деякі педагоги не хочуть надавати студентам. Досить часто напочатку курса надають перелік різної літератури, в сумі це більш ніж 2000 друкованих сторінок, але немає ніякої ясності у тому, які саме матеріали будуть резонувати з лекціями. Самі ж лекції часто зводяться до певних соціальних або є філософськіх розмірковувань, то ж вивчати все та виконувати лабораторні приходиться самостійно, без жодної підтримки зі стороні педагогів. Це також відноситься до другого обраного мною недоліку - несправедливість оцінювання робіт. Педагоги не демонструють взагалі тих навичок, яких потребують від нас,. Некоторые лабораторные проводятся по устаревшим технологиям и знания, полученные на них, абсолютно не применимы. Были предметы где требовали конспект и оценка за него была обязательной и входила в итоговую(Физика, Вышмат, Скриптовые языки программирования). Про дефицит если у тебя нету собственного ноутбука тогда будет сложнее - в компьютерных классах не разрешают устанавливать нужный софт для задача и лаб, да и сами они не очень новы. Оценки у некоторых преподавателей ставятся по настроению - одну и ту же работу без переработки можно сдать на 60 в один день и 80 в другой. На экзамене по Операционным системам (Качко Елена) она ставила девушкам 60 баллов если они не набирали проходной балл, на парней она отправляла на пересдачи, парням задавала в разы больше вопросов по теории чем девушкам.. 1. Як і сама програма (зокрема предметів 1 семестру 2 курсу), книжкова база є дещо застарілою, порівняно з тим, які технології зараз актуальні
10. Якось на лекції з предмету ГтГм декан факультету КН, Єрохін А.Л. (на хвилиночку!), видав ну дуже невдалий жарт, на мою думку, який був явною ознакою гендерної дискримінації. Якщо коротко - то він порівняв програмістку із викруткою, в рукоятці якої була поміщена флешка за «спільною ознакою» того, немов ці дві речі є дуже дивними та зовсім непотрібними.
12. Теми курсових в деякій мірі перетинаються із сучасними технологіями, проте цього зовсім недостатньо, щоб можна було додати їх до свого портфоліо. есть откровенно глупые преподаватели, которые не упускают возможности поорать на студентов. Главный минус такой же как и в большинстве университетах Украины - сплошное самообучение. Мало преподавателей, которые пытаются научить, большая часть даёт материал и задание, а потом просто спрашивает его..