Спеціальність: Психологія
Місто: Одеса
Університет: Одеський національний університет ім. Мечникова (ОНУ)
На факультеті успішно відбувається підготовка науково-педагогічних і наукових кадрів вищої кваліфікації.
Факультет | Психологія |
Наявність предметів вільного вибору | ✓ |
Кількість таких предметів | кожного семестру по-різному. У |
Спосіб обрання |
Наявність програм міжнародного обміну | ✓ |
Доступні можливості | Переглянути можливості |
Скільки разів студенти/ки мають пройти практику? | 1 |
На якому курсі? | 2,3,4,магістратура |
Як довго вона має бути? | 2 тижні |
Кількість викладачів/ок-практиків на кафедрі | всі |
Загальна кількість викладачів/ок | 40 |
У некоторых преподавателей, действительно, лекции интересные. Не у всех, конечно. Но у половины, если повезёт. На семинарах можем разбирать реальные случаи с клиентами, их ситуации и тд. Конфиденциально, естественно, с искажением имён/возраста. На лекціях викладачі радять гарну літературу. Некоторые преподавали всегда предлагают участие в написании работ, а также большинство всегда советуют интересную литературу. Испытывали наколотые методы и методике на себе. На предметі "практикум із загальної психології викладачка дає багато тестів та завдань, які знадобляться в майбутньому в нашій професії. Також дає поради як розмовляти з клієнтами, як відмовити людині, якщо розумієш що не можеш їй домогти тощо.
Как я и писала выше - справедливое оценивание. Преподаватели всегда идут на встречу студенту и даже в онлайн-режиме, они с понимание относились и не загружали самостоятельным изучением тем, все темы объясняли на лекциях в зуме. Лекції реально цікаві, викладачі дають детальню інформацію по темам, яку можна використати на практиці, під час розмови з людиною. Допомагають розібратися у питаннях, що виникають під час навчання.. Мені подобається невелика кількість викладачів, які працюють з актуальною інформацією. Але переважна кількість нецікаві. Ті знання, які я отримав, декілька раз допомогали мені та рятували в деяких ситуаціях. некачественный методичный состав, не удобное расписание, не оповещают по поводу практик.
Психологія - це не тільки теорія. Це розуміння процесів. Вміння помічати їх. В першу чергу, вміння розуміти свої психічні процеси. Працювати може тільки той психолог, котрий має багато годин особистої терапії. Який має практику терапії в ролі пацієнта. Нажаль, про це за майже два роки навчання нам ніхто не розповідає. Я додатково навчаюсь в окремій школі психології, де ми поєднуємо теорію з практикою. Де ми, виявляючи якись процес на практиці, одразу же вивчаємо його з боку теорії. Це саме те, чого так не вистачає в моєму університеті.. Викладач на лекції по клічної психології давала матеріал щодо гомосексуальності в психології. І в матеріалі лекції було сказано і законспектовано що гомосексуальність жінок які не є мускулиними лесбійками, та чоловіків що не є фемінними гомосексуалістами не є постояную сексуальную оріентацією , а лише ситуативним проявом поганим і стрессовим результатом життя. І після нормалізаціі життя людина повертається до гетеросексуальних відносин. Мене це обурює та надає змогу сумніватися у іншому матеріалі та знаннях які нам дають викладачі на лекціях. Некоторые преподаватели, помимо интересных лекций, выделяют время на разбор кейсов из книг, фильмов, сериалов. Все обсуждается, есть возможность высказать своё мнение с поправкой преподавателя. Так же Книги и статьи которые пригодятся в практике психолога. Викладачі проводять цікаві лекції, де студенти отримують необхідні знання для майбутньої професії, час від часу проводяться наукові конференції, де кожний із студентів може подати свою наукову роботу, захистити її, активно брати участь в громадському житті університету. Викладачі чітко і справедливо оцініють роботи студентів, а за необхідності йдуть на зустріч і проводять додаткові консультації, і завжди радять актуальні та цікаві книги, відео, фільми, що стосуються пройденного матеріалу.. - отсутствие рекомендаций современных источников - даже на дистанционном обучении требовали вести конспекты от руки, которые потом даже не проверяли, что отнимало только время и силы зазря (например, требование вне лекционного материала законспектировать.
Хороший преподавательский состав. На деяких парах ми розбирається проблеми, теми , які можуть зустрітися в практиці. Можна висловитися так : " нам пояснюють на пальцях", і це мені подобається. За участие в конференциях, олимпиадах начисляются дополнительные баллы к рейтингу на стипендию; иногда бывают интересные лекции, но есть много скучного конечно; тот, кто действительно учит и работает на парах получает заслуженный балл; литература попадается интересная. -на лекциях был интересный и доступный материал, который легко усваивался даже без написания конспекта - книгами и методичками от некоторых преподавателей пользуюсь до сих пор, благодаря актуальным темам, которые в них написаны. Подобається стиль викладання лише деяких з викладачів. Багатьом самим байдуже на свій матеріал та лекції. Деякі лекції не цікаві, не інформативні, основну інформацію доводиться шукати власноруч, що може створювати нові проблеми, бо в одного студента - одне, в другого - друге, а викладач хоче третє. В таких умовах губиться весь інтерес і пристрасть до психології як науки. Університет тримається на лише деяких особистостях, що засмучує..
Преподаватели действительно заинтересованы в том, чтобы дать студентам должное образование. Є окремі викладачі які надихають, але загалом навчання дуже поверхове, нічим не відрізняється від самостійного вивчення наукової літератури на заочному навчанні.. Здебільшого вся література, рекомендована на парах, актуальна і корисна, її можна знайти і на поличках бібліотеки університету. Дуже приємна атмосфера навчання - здебільшого професори справедливі і дуже цікаві люди, які розуміють студентів і надають багато корисної інформації.. Некоторые преподаватели хорошо читают и материал интересный, большая часть скучные и монотонные. Учимся по старой базе - Ушинскому, Рубинштейну. Они являются представителями советской школы. Половина из того, что ранее было открытием - уже не актуально сейчас. Почти все преподаватели одобряют только письменные конспекты, электронные разрешают не все. Да, оценку можно купить, это не секрет. В аудиториях нет не то, что компьютеров и проекторов, нормальных окон/дверей/парт нет. Темы курсовых работ устаревшие, как и советская книжная база.
Застаріла база. Иногда изучаем то, что уже неактуально. Викладачка, яка паралельно ще й зам декану майже постійно не приходила на пари, аргументиючи, що вона зам декану, або вона забула чи переплутала.. Так как универ старый, не все аудитории в идеальном состоянии. Так вот, наш курс посадили на какое-то время в аудиторию без розеток, если б преподаватель хотел показать презентацию, показывал на ноутбуке, так как банально некуда подключить проектор. Доволі часто, викладачі не могли продемонструвати якесь відео чи презентацію, бо в аудиторіях немає спеціального обладнання. Викладачі приносили свої ноутбуки, на яких і показували відео матеріал, що було дужо не зручно..
Ми працювали з книгами 70-80 років... Зазубрювання конспектів в цілому я вважаю іноді потрібним, але є викладачі, які хочуть відповіді слово в слово. Оцінку купити можливо, але не у всіх викладачів.. Багато старого матеріалу, але я розумію, що це теж потрібно. Матеріал лекцій якій дискримінує представників ЛГБТК+ суспільства , і не є актуальним. Це змушує надавати сумніву ішнший матеріал лекцій та актуальність тих знань що нам дають. Программа требует то, что уже не актуально(но преподаватели стараются успеть объяснить актуальное) , конспект от руки нужен практически везде, удобнее было бы в электронном формате+не тратить время на его написание, а заострить внимание на понимание темы.. Відсутність сучасного технологічного обладнання: відсутність у деяких аудиторіях розеток, що ускладнює наочний показ матеріалу, мала кількість проекторів..
Нас заставляли конспектировать обязательно книгу от руки и конспекты теорий сдавали обязательно; взятки берут почти все, если не хочешь учиться, заплатил и всё, но есть и преподаватели, которые не берут; не хватает компьютеров на всех. -конспекты от руки - это прошлый век, так как почти все преподаватели диктуют материал быстро, возможность плотностью и ясно записать информацию невозможно, что усугубляет ее дальнейшему прочтению и изучению - если бы были проекторы и компьютеры, информация была бы на много интереснее и усваивалась бы лучше. Оцінку можно спокійно купити за 30+ доларів. Зазвичай все робиться через посередника, не напряму. Один з викладачів англійської мови відкрито домогався до студентки, травив пошлі анекдоти прямо на лекції (регулярно). Зі звільненням поганих викладачів тут теж все погано. В кабінетах банально немає розеток! Комп'ютери ми використовували лише раз на "експериментальній психології" для тестів на реакцію і все. Деякі викладачі не дозволяють вести електронний конспект.. Университету явно не хватает технологического обустройства. Я вчуся на одні 5ки, але за наказом Міністерства освіти отримають стипендію лише 45% від студентів. Це демотивує. Навчаюсь самостійно, бо інформації ,яку нам дають педагоги недостатньо для складання успішного іспиту чи заліку. Свідок корупції серед моїх знайомих..
Нажаль, забагато є можливостей посприяти грошима для оцінки. І таке є у багатьох професорів.. Никто не показывает презентации, хотя они есть, в аудиториях нет розеток, нужно писать огромные конспекты по некоторым предметам.
Здобувши освіту, вас чекає робота переважно за комп’ютером у будь-якій компанії, незалежно від типу та сфери діяльності. Наприклад, у фін-та держустановах. До того ж, існує сектор працевлаштування КНУ імені Т. Шевченка, де публікують цікаві вакансії та стажування. Серед позитивних відгуків студентів/ок про спеціальність “Маркетинг” у цьому університ еті вирішення реальних кейсів, проведення екскурсій до компаній, інтересніта корисні лекції.Проте, є і негативні,з якими можна ознайомитись трохи нижче.