Спеціальність: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Місто: Суми
Університет: Сумський державний університет (СумДУ)
Підготовка фахівців нового типу, які б сприяли реформуванню надання психологічних послуг, озброєння студентів спеціальними вміннями, знаннями інноваційного характеру та досвідом їх застосування - основне завдання нашої спеціальності.
Факультет | Підприємництво, торгівля та біржова діяльність |
Наявність предметів вільного вибору | ✘ |
Кількість таких предметів | По-різному |
Спосіб обрання |
Наявність програм міжнародного обміну | ✘ |
Доступні можливості | Переглянути можливості |
Скільки разів студенти/ки мають пройти практику? | 0 |
На якому курсі? | 1,3,4 |
Як довго вона має бути? | N/A |
Кількість викладачів/ок-практиків на кафедрі | N/A |
Загальна кількість викладачів/ок | N/A |
Здобувши освіту, вас чекає робота переважно за комп’ютером у будь-якій компанії, незалежно від типу та сфери діяльності. Наприклад, у фін-та держустановах. До того ж, існує сектор працевлаштування КНУ імені Т. Шевченка, де публікують цікаві вакансії та стажування. Серед позитивних відгуків студентів/ок про спеціальність “Маркетинг” у цьому університеті вирішення реальних кейсів, проведення екскурсій до компаній, інтересніта корисні лекції.Проте, є і негативні,з якими можна ознайомитись трохи нижче.