Спеціальність: Журналістика
Місто: Суми
Університет: Сумський державний університет (СумДУ)
Журналістика — трендова спеціальність, яка ніколи не втрачає актуальності. Обравши її, спілкування стане фаховим заняттям, а інформація — об'єктом роботи. Ви будете обізнані в законах масової-інформаційної діяльності, навчитесь відбирати факти, аналізувати, та подавати їх в доступному вигляді. Вступати на факультет журналістики варто гуманітаріям, оскільки необхідне грамотне володіння мовою та відчуття стилю. Випускники/ці мають можливість працювати в різних сферах: у пресі, радіо, ТБ, Інтернет-просторі
Факультет | Журналістика |
Наявність предметів вільного вибору | ✓ |
Кількість таких предметів | N/A |
Спосіб обрання |
Наявність програм міжнародного обміну | ✓ |
Доступні можливості | Переглянути можливості |
Скільки разів студенти/ки мають пройти практику? | 4 |
На якому курсі? | 1,2,3,4 |
Як довго вона має бути? | 2 тижні |
Кількість викладачів/ок-практиків на кафедрі | практиків трохи менше, аніж те |
Загальна кількість викладачів/ок | 13 |
Здобувши освіту, вас чекає робота переважно за комп’ютером у будь-якій компанії, незалежно від типу та сфери діяльності. Наприклад, у фін-та держустановах. До того ж, існує сектор працевлаштування КНУ імені Т. Шевченка, де публікують цікаві вакансії та стажування. Серед позитивних відгуків студентів/ок про спеціальність “Маркетинг” у цьому університеті вирішення реальних кейсів, проведення екскурсій до компаній, інтересніта корисні лекції.Проте, є і негативні,з якими можна ознайомитись трохи нижче.