Викладач, дав характеристику різним книжкам і наголосив, які з них найкращі.. Викладачі скидають свої лекції на гугл диск у форматі відео, кожен студент університету має можливість в будь який момент їх продивитися. Лекції містять додаткову інформацію, а також більш чітку структуру порівняно з підручниками. З цікавими лекціями простіше запам'ятовувати тяжкі та об'ємні теми. Повсюдно в університеті студенток оцінюють краще, аніж студентів. За аналогічні відповіді без зауважень студенту поставлять на 1-2 бали менше, аніж студентці. Повсюдно використовуються застарілі методи викладання та просто нереальні вимоги до написання тестів (КРОКівський тест, на який в нормі має виділятись 1 хвилина, вимагають розв'язувати за 10 секунд при тому, що сам тест потрібно читати секунд 15). Звісно майже на всіх кафедрах оцінюють краще старост, дітей, чиї батьки займають важливі посади, при тому, що рівень знань цих дітей гірший від тих, кого оцінюють гірше за превілейованих.. 1. Лекційні заняття часто корисні і інформативні, або хоча б веселі.
3. Викладачі підтримують студентів які виявляють бажання брати участь в конференціях та олімпіадах.
4. Часто на парах роздаються акценти на справді важливі речі, оскільки часто в стіні тексту буває важко правильно розподілити свою увагу.
10. Методички справді короткі інформативні. Інколи із помилками, але це виправляється на парах і стислий формат викладання в них залишається хорошим посібником для нагадування матеріалу. На рахунок книг я б так не сказав, часто вони застарілі, іноді на пари треба готуватись по декільком книгам одразу + методичка, обійтись тільки книгами дуже важко, в той час як методичка хоча б гарантує релевантність інформації як при підготовці, так і на екзамені..